Πολιτική Επιστροφών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Α) Σε καμία περίπτωση δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων που είναι τυπωμένα με το σχέδιο/φωτογραφία του πελάτη και τα οποία δεν έχουν φθορές ή κατασκευαστικά ελαττώματα. Τα προσωποποιημένα/εξατομικευμένα προϊόντα δεν είναι έτοιμα αλλά παράγονται κατά παραγγελία του πελάτη. Επομένως, δεν είναι εφικτό να χρησιμοποιηθούν από άλλον χρήστη και γι’ αυτό η επιστροφή αυτών των προϊόντων δεν γίνεται δεκτή.

Σημειώνεται, επίσης, ότι υπάρχει η πιθανότητα να υπάρχουν μικρές διαφορές και σχετικές αποκλίσεις σε διαφορετικές εκτυπώσεις των προϊόντων μας ή της εκτύπωσης σε σχέση με το σχέδιο/φωτογραφία που μας δόθηκε από τον πελάτη. Όμως οι διαφορές/αποκλίσεις αυτές περιορίζονται σε ελάχιστες διακυμάνσεις της τάξεως (1% – 5%). Αυτή η ελάχιστη απόκλιση (1%-5%) είναι αποδεκτό όριο και σύνηθες φαινόμενο στον επαγγελματικό χώρο των εκτυπώσεων, και δεν υπολογίζεται ως κατασκευαστικό ελάττωμα ή κακή εκτύπωση και δεν λογίζεται ως σφάλμα που προϋποθέτει επανεκτύπωση του προϊόντος. Επομένως, και σε αυτές τις περιπτώσεις δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές προϊόντων.

Οι φωτογραφίες/σχέδια/κείμενα/εικόνες που τοποθετεί ο πελάτης προς εκτύπωση στα προϊόντα του estampa.gr είναι ολοκληρωτικά όπως ακριβώς επιθυμεί και σύμφωνα με τις προδιαγραφές που επιθυμεί. Η estampa.gr σε καμία περίπτωση δεν επεμβαίνει στο περιεχόμενο φωτογραφιών/σχεδίων/κειμένων/εικόνων καθώς και στη διάταξη που το έχει δημιουργήσει ο πελάτης, με οποιονδήποτε τρόπο. Αυτό σημαίνει ότι οποιοδήποτε λάθος ή απόκλιση στα παραπάνω είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη. Η estampa.gr, καθώς δεν επεμβαίνει για κανέναν λόγω, στις φωτογραφίες/σχέδια/κείμενα/εικόνες του πελάτη και στην διάταξη αυτών, δεν φέρει απολύτως καμία ευθύνη για:

  • Ορθογραφικά, γραμματικά ή συντακτικά λάθη στα κείμενα του πελάτη.
  • Εικόνες χαμηλής ανάλυσης ή χαμηλής ποιότητας που μπορεί να εμφανίζονται θολές ή κακέκτυπες στην εκτύπωση.
  • Σκοτεινές εικόνες που εμφανίζονται σκούρες στην οθόνη του πελάτη και ενδεχομένως και στο αποτέλεσμα εκτύπωσης.
  • Χρωματικές και τονικές αποκλίσεις σε σχέση με την προεπισκόπηση που φαίνεται στην οθόνη του πελάτη.
  • Θέματα σχεδιασμού, μεγέθους, οργάνωσης, ύφους, χρωμάτων, και διάταξης.
  • Οποιαδήποτε άλλη δημιουργική επιλογή κάνει ο πελάτης.

Ο πελάτης θα πρέπει να πραγματοποιεί ενδελεχή έλεγχο των ανωτέρω πριν τοποθετήσει την τελική του παραγγελία, καθώς αυτός φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την ορθότητα των παραπάνω. Επομένως, και στην περίπτωση που υπάρξει κάποιο ζήτημα με τα ανωτέρω, δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές προϊόντων.

Β) Σε περίπτωση φθοράς, κατασκευαστικού ελαττώματος ή κακής εκτύπωσης προϊόντος, ο πελάτης θα πρέπει να έρθει σε επικοινωνία με την estampa.gr εντός 7 ημερολογιακών ημερών και να αποστείλει, μέσω email, ευκρινές σχετικό φωτογραφικό υλικό που να υποδεικνύει με σαφήνεια τον όγκο και την φύση του προβλήματος.

Εάν, μετά τα ανωτέρω, διαπιστωθεί ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα φθοράς, κακέκτυπου ή ελαττωματικού προϊόντος, τότε ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει στην estampa.gr αποκλειστικά και μόνο την ποσότητα των προϊόντων που φέρουν το πρόβλημα. Τα έξοδα μεταφοράς των προϊόντων αυτών βαρύνουν εξ’ ολοκλήρου την estampa.gr.

Γ) Μετά την εφαρμογή των ανωτέρω η estampa.gr οφείλει να αποζημιώσει στο ακέραιο τον πελάτη για την ποσότητα των φθαρμένων, κακέκτυπων ή ελαττωματικών προϊόντων και μόνον γι’ αυτή. Στην περίπτωση αυτή δε, η estampa.gr διατηρεί μονομερώς το δικαίωμα επιλογής να αποζημιώσει τον πελάτη είτε α) επιστρέφοντας το ποσό που αντιστοιχεί στα προϊόντα αυτά, μέσω τραπεζικής κατάθεσης σε λογαριασμό του πελάτη, είτε β) αντικαθιστώντας την προβληματική ποσότητα. Στην β) περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς των προϊόντων αυτών βαρύνουν εξ’ ολοκλήρου την estampa.gr.

Δ) Σε κάθε περίπτωση καμία εκ των αξιώσεων Β) & Γ) δεν γίνεται δεκτή, εάν ο πελάτης δεν έρθει σε επαφή με την estampa.gr εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση του αντίστοιχου παραστατικού αγοράς που εξέδωσε η estampa.gr για την σχετική παραγγελία.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Α) Κάθε παραγγελία που πραγματοποιείται από την estampa.gr αποτελεί συμβόλαιο μεταξύ του πελάτη, εφόσον ο πελάτης είναι αυτός που έχει κάνει την παραγγελία και της estampa.gr. Το γεγονός ότι μπορεί να έχετε πραγματοποιήσει μια παραγγελία για λογαριασμό τρίτου, δεν σας απαλλάσσει από την ευθύνη απέναντι στην estampa.gr. Ως εκ τούτου, οποιαδήποτε απόφαση από το τρίτο πρόσωπο περί μη αποδοχής παραλαβής συγκεκριμένης παραγγελίας που έχει εκτυπωθεί για εσάς ή ακύρωση της συμφωνίας μεταξύ σας, δεν επηρεάζει τις ευθύνες σας προς την estampa.gr.

Β) Για κάθε ερώτηση-διευκρίνηση επικοινωνήστε με την estampa.gr

Προέκταση Ολυμπιάδος 5

56238 – Εύοσμος

Θεσσαλονίκη

Τηλ.: 2310 588.500

Email: info@estampa.gr

Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-18:00

Καλάθι αγορών
Κύλιση στην κορυφή